Geoblog.pl    talia    Podróże    Brazylia - Ameryka PoÅ‚udniowa po raz pierwszy    W domu i podsumownaie

W domu i podsumownaie

Polska, Wejherowo

W domu czeka mama z psem. Powitanie. Krótkie opowiadanie i około 3 szybkie spanie. O godz. 10 stawiam się w pracy. Generalnie Brazylia bardzo mi sie podobała. Przed wyjazdem miałam wiele obaw dot. głównie bezpieczeństwa. Na szczęście nic złego się nie wydarzyło. Brazylia jest przeogromna, więc mam nadzieje tam jeszcze wrócić (Amazonia + Salvador) podobnie jak zobaczyć inne kraje Ameryki Środkowej i Południowej. Jakoś bardziej do mnie przemawiają niż azjatyckie. Trzeba też będzie podszkolić mój szczątkowy język hiszpański.

Wydatki zamknęły się w łącznej kwocie 3866 zł:
1966 zł - bilety lotnicze do Brazyli, wewnątrz BR Rio-Foz do Iguassu
1400 zł - wydatki w Brazylii (870 reali, co daje 108 reali dziennie - 160 zł/dzień)
500 zł - inne: wydatki na dojazdy - autobus do Pragi, nocleg w Pradze, wydatki w Rzymie i Wizzair z Rzymu do Gdańska, do tego ubezpieczenie, przewodnik

pamar
pamar - 2013-03-29 07:31
Wow, bardzo ekonomiczny wyjazd. Za niecałe 4000 zł tydzień w Brazylii? Chyba żadne biuro podróży nie ma takiej oferty :)

Mario
Mario - 2013-03-29 14:30
Szkoda ze posty pokazywaly sie z opoznieniem, bo moglismy sie zobaczys w Rzymie... ja pracuje w Watykanie wiec moglbym pokazac to i owo... moze nastepnym razem :)

talia
talia - 2013-03-30 00:39
pamar - ceny w Brazylii nieco droższe niż u nas, fakt, ale bez przesady. Grunt to tani lot i człowiek spokojnie da radę

Mario - kurcze szkoda, następnym razem postaram się robić relację na bieżąco. Mam nadzieję, że w Rzymie jeszcze będę, chociażby przy kolejnej promo Alitalii.